Efter 10 år i høj stilling sagde Jimmy nej tak til upersonlig service

Kilde: Nordisk Lakcenter / Jimmy Kruse
Profilbillede
Ninna Jalog

Jimmy Kruse var efter 10 år blevet træt af, at de store bilhuse fokuserede på kvantitet frem for kvalitet. Derfor valgte han i 2019 at starte sit eget Lakcenter for at være der for kunderne.

Nordisk Lakcenters primære funktion er forsikringsskader på henvisning af forsikringsselskaber eller privatpersoner, som får skader. Jimmy er ikke et sekund i tvivl om, at kunderne stadigvæk ønsker at blive informeret om, hvad der skal ske med deres køretøj, når de afleverer dem. 

Som lokal i Hirtshals ved han også, at det bliver opfattet som en essentiel del af servicen “Vi går op i at fortælle om folks skader. I vores område vil folk gerne vide, hvad der skal ske med deres bil og møde de mennesker, som skal reparere den.” Og man kan da også føle sig i trygge hænder for al personale har mere en 20 års erfaring indenfor branchen.


Jimmy blev selv i sin tid uddannet Autolakerer i Hjørring og har arbejdet som Skadeschef for en forhandler og bilimportør i Aalborg indtil, han startede sit eget i 2019. I årene som Skadeschef gik det op for Jimmy, at han fandt mere værdi i at møde og være i dialog med kunden end det økonomiske udbytte “Jeg kunne ikke længere se mig selv i det, fordi de store populære bilhuse gik mere op i økonomi end kundeservice.

Løsningen fandt han dog meget hurtigt og står nu med fødderne solidt plantet på jorden og byder velkommen i sit eget lakcenter i sin hjemby. Jimmy kan også være tilfreds med sit foretagende, for det er gået bedre end forventet “Det er blevet til en sindssyg succes, og det er gået rigtig hurtigt. Hurtigere end vi havde håbet på.

Som lokal har Jimmy spottet et hul i markedet, og hans mange år i branchen har kun givet ham bedre referencer og kontakter “Den lå let til højrebenet at kontakte os. Folk sætter ikke spørgsmålstegn ved os, fordi folk ved, hvad vi kan.


Men i bund og grund er det vigtigste for Jimmy, at folk føler sig velkommen i hans virksomhed, og at man bruger tiden med kunden til enten at hjælpe til i processen med forsikringsselskabet eller at forklare og forsikre kunden om, at deres bil er i gode hænder. 

Nordisk Lakcenter står parat til at hjælpe hele vejen rundt og kan håndtere hele skadesforløbet. Du kan læse mere om Jimmy og Nordisk Lakcenter på deres hjemmeside og følge med i deres udvikling på deres Facebook.

Dette indhold er annoncørbetalt og er produceret i samarbejde med en annoncør.
Flere artikler