BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at skabe gode kunderelationer, og har du kendskab til eller interesse for fiskebranchen? Så er det dig, vi mangler.
Hvad indebærer jobbet?
Du får en nyoprettet stilling, hvor du kommer til at beskæftige dig med salg, indkøb og logistik af diverse lakseprodukter.
Du skal erhverve nye kunder, og derudover også pleje og udvide eksisterende kunderelationer. På sigt håber vi, at du i tæt samarbejde med vores administrerende direktør kan bidrage med strategiske beslutninger for at sikre virksomhedens fremtidige udvikling.
Du bliver ’first line’ til kunder og leverandører i hele Europa og skal derfor kunne kommunikere professionelt på dansk og minimum ét fremmedsprog (gerne engelsk, spansk, fransk eller italiensk).
Din daglige gang bliver på kontoret i Hirtshals, hvor der i øjeblikket sidder fem gode kollegaer, du kan sparre med. Men du har også mulighed for 1-2 hjemmearbejdsdage per uge.
Hvem er du?
Du har en relevant uddannelse og baggrund. Der kan være mange indgangsvinkler til stillingen – det vigtigste er, at du har forretningsforståelse og nysgerrighed på vores branche.
Du trives desuden i en omskiftelig branche, som i høj grad er påvirket af udbud, efterspørgsel og udefrakommende faktorer. Du skal derfor have fingeren på pulsen og være klar til hurtigt at træffe beslutninger.
Seawell Hirtshals A/S
- blev grundlagt i 1990 og har gennem årerne udviklet sig løbende. I dag har vi to fabrikker til lakseproduktion, der beskæftiger ca. 85 medarbejdere. Vi værdsætter høj kvalitet og godt købmandskab i et uformelt miljø, hvor der ofte løbes stærkt. Derfor holder vi også en venskabelig og humoristisk jargon.
Ansættelsesvilkår
Vi tilbyder en spændende stilling med medindflydelse og i en flad organisation, hvor der ikke er langt til toppen. Du vil i høj grad have mulighed for at skabe din egen stilling.
Der må forventes rejseaktivitet på ca. 10-20 dage årligt i forbindelse med kundebesøg og messer.
Du tilbydes løn efter kvalifikationer samt pension.
Ansøgning og kontakt
Career varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag her. Grundet databeskyttelseslovgivningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anne-Marie Hviid Ekstrøm på tlf. +45 30 85 12 94.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hjørring Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Career, Sintrupvej 71B, 8220 Brabrand
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=154054&DepartmentId=18966&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5902898