BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du bruge din faglighed som bygningskonstruktør til at skabe de rette løsninger for kunderne? Har du erfaring med rådgivning, og brænder du for at skabe det helt rigtige produkt for vores kunder og følge projektet fra start til slut? Så er det dig, vi søger.
Da vi har travlt og der er stor efterspørgsel på vores produkter, søger vi, til en nyoprettet stilling, en ekstra kollega til vores tekniske afdeling. Som bygningskonstruktør får du mulighed for at være helt tæt på vores kunders projekter fra start til slut. Alt omkring projektering og udførsel vil være en fast del af dine opgaver. Du vil være i kontakt med vores kunder, hvor du i samarbejde med dem skal skabe den bedst mulige løsning.
Dine primære arbejdsopgaver vil være:
- Teknisk rådgivning til kunder via telefon
- Udarbejdelse af tilbud/dimensionering
- Udarbejdelse af tegninger og beregninger
- Løbende opfølgning og koordinering af diverse interessenter
- Oprettelse af styklister samt indkøb
- Tæt samarbejde med produktionen og salg
- Kvalitetssikring og rådgivning
Kvalifikationer:
Du er uddannet bygningskonstruktør og kommer gerne med en håndværksmæssig baggrund – men det er ikke et krav. Det vigtigste er, at du har god indsigt og forståelse for byggeriets faser – og trives med at være tæt på kunden i hele projektets løbetid. Du trives i både den udadvendte rolle, men også i rollen hvor opgaverne kræver fordybelse og detaljerne er vigtige.
Du har erfaring med tegneprogrammer og kan tegne i 3D/Revit. I virksomheden bruges programmet HSB-cad, men det er ikke et krav, at du har erfaring med dette. Du er god til at kommunikere både internt og eksternt på dansk og engelsk.
Din personlighed er vigtig og du er pligtopfyldende, detaljeorienteret samt selvkørende. Du har en god teknisk og konstruktiv forståelse, og brænder for at levere kvalitet samtidig med at du overholder dine deadlines. Som person er du faglig interesseret og ser gerne mulighederne for optimering og udvikling af eksisterende processer. Du er kreativ inden for rammerne uden at miste overblikket og med respekt for at overholde deadlines.
Du kommunikerer ubesværet med kunder, kollegaer og samarbejdspartnere, og du arbejder gerne på tværs af organisationen for at sikre det bedste resultat. Du er detaljernes mester og sikrer en gennemgående god proces.
Lilleheden A/S tilbyder:
Et spændende og udfordrende job i en virksomhed med høj arbejdsmoral, gode arbejdsforhold og ikke mindst engagerede, dedikerede og dygtige kollegaer. Du får et job med selvstændigt ansvar og muligheden for at præge løsningerne på dit felt, og at blive en del af et velfungerende team.
Løn efter kvalifikationer, pension og sundhedsforsikring samt lækker kantineordning.
Om Lilleheden A/S:
Lilleheden er en klimabevidst, innovativ og specialiseret limtræsproducent med produktionsfaciliteter og kontor i den nordjyske by Hirtshals.
Siden 1930 har vi hos Lilleheden assisteret både mindre og større kunder i ind- og udland med produktion, rådgivning, teknisk beregning og
levering af bæredygtige limtræsprodukter i topkvalitet. Med vores brede sortiment i konstruktionslimtræ samt vores egne specialisters ekspertviden og
erfaring hjælper vi vores kunder i mål med projekter – store som små – der involverer verdens mest bæredygtige konstruktionsmateriale.
Der er i dag ansat omkring 65 medarbejdere på lokationen i Hirtshals
Lilleheden er en del af koncernen Nordic Wood Industries, som er en af Danmarks førende producenter og leverandører af træbaserede materialer og præfabrikation til bæredygtigt byggeri i Danmark og udvalgte lande i Nordeuropa. Koncernen består af virksomhederne Palsgaard Spær, Nviro, Lilleheden, Roust Element, Roust Spær, Bisco Binder og Skandach Holzindustrie.
Tilsammen beskæftiger Nordic Wood Industries over 550 medarbejdere med en samlet omsætning på mere end 800 mio. kr. Koncernens selskaber og produktionsfaciliteter er i dag fordelt på ni lokationer i ind- og udland.
Ansøgning og kontakt
Career varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag her.
Grundet databeskyttelseslovgivningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anne-Marie Hviid Ekstrøm på +45 30 85 12 94. Vi kigger løbende indkomne ansøgninger igennem og tager stillingen ned, så snart vi har fundet de rigtige kandidater – så send gerne din ansøgning allerede i dag.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hjørring Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Career, Sintrupvej 71B, 8220 Brabrand
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=153527&DepartmentId=18966&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5841565