BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Energiske kundesupportere til Stofa, en del af Norlys
Kunne du tænke dig at få foden inden for i en stor dansk energi- og telcokoncern i rivende udvikling? Har du kommunikativt flair, og motiveres du af at nå dine mål og sætter en ære i at yde en god kundeservice? Så er jobbet som kundesupporter måske en mulighed for dig.
Som kundesupporter bliver du en del af vores kommercielle telcoforretning, Norlys Digital. Du vil arbejde i et dynamisk miljø, hvor din opgave er at hjælpe kunden med tekniske udfordringer over telefonen. Derudover er det i dialogen med kunden din fornemmeste opgave at sikre, at kunden har de nødvendige produkter og ved, hvilke muligheder der er hos Stofa/Norlys som helkunde.
Du vil blive en del af et stærkt og erfarent team, hvor trivsel og kompetencer er grundstenene for, at vi i fællesskab leverer en god og effektiv kundeoplevelse. Et miljø hvor alle bidrager og tager ansvar for egen læring.
Vi tror på, at medarbejdere der trives, skaber bedre resultater. Derfor har trivsel høj prioritet. Hos Norlys er arbejdsglæden blandt de højeste i dansk erhvervsliv.
Lidt om jobbet
Som kundesupporter bliver du en del af et team, der primært supporterer Stofa-kunder. Når du går hjem efter en arbejdsdag, har du tilbragt størstedelen af din tid på at:
- Besvare kundernes henvendelser telefonisk
- Fejlsøge og afhjælpe kundens udfordringer med bl.a. TV, Internet, signaler og lign.
- Booke teknikerbesøg, hvis hjælp over telefonen ikke rækker
- Følge op og sikre, at kundens problem er løst
- Afdække kundens behov, præsentere og sælge nye produkter hos Stofa/Norlys
Måske har du erfaring med kundeservice – dette er dog ikke et krav. Uanset din baggrund, ser vi det som vores fornemmeste opgave at klæde dig på til dialogen med vores kunder.
Vi lægger dog vægt på:
- Dit mindset og personlighed. Har du viljen til at lære, og motiveres du af personlige salgs- & performancemål, så er du allerede rigtig godt på vej.
- Dit øje for den gode kundeoplevelse og forståelse for, at du er en afgørende faktor
- At du forstår at bidrage til fællesskabet og vægter samarbejdet med kolleger højt.
- Ambitiøse, dedikerede kolleger og en uformel omgangstone
- En varieret hverdag i en stor organisation med masser af faglig ekspertise og potential
Der er tale om et fuldtidsjob, som ligger i tidsrummet 08-21 på hverdage og 09-17 i weekenderne og på helligdage. Du skal regne med at arbejde hver 4. weekend og have gn. 2 aftenvagter pr. uge.
Din vagtplan vil være kendt 8 uger forud, så du har mulighed for at planlægge ud fra den. Ydermere har du mulighed for at bytte vagter internt med dine kolleger.
Det får du:
Du starter med at være ansat af JKS på samme vilkår som hvis du var ansat af Norlys. Du vil løbende have dialog med din leder og JKS omkring udvikling, og er I enige om, at det går rigtig godt, så bliver du ansat af Norlys.
Vil du vide mere om jobbet?
JKS varetager rekrutteringsprocessen og din lokale konsulent Anette eller Ulla kan svare på de spørgsmål du måtte have. Skriv på hirtshals@jks.dk eller ring på 96670750 mellem 8.30-15.30 mandag-fredag, så skal vi hjælpe.
Vi indkalder til samtaler løbende, så vent ikke for længe med at sende os dit cv.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hjørring Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
JKS a/s, Hirtshals, Dalsagervej 1B, 9850 Hirtshals
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=153756&DepartmentId=19033&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5878135